BESTELLEN & VERZENDEN

 

BESTELLEN
Is jouw winkelmandje tot de nok gevuld? Dan is het tijd om af te rekenen. Ga naar je winkelwagentje. Daar kan je al je artikelen nog een keertje controleren. Wanneer je winkelmandje klopt klik je vervolgens op bestellen. Dan krijg je drie opties. Optie 1: Doorgaan zonder account. Optie 2: Account aanmaken. Optie 3: Inloggen. Wanneer je kiest voor optie 1, kan je vervolgens je persoonsgegevens invullen. Daarna kan je kiezen op welke manier je wil betalen. Als je betaling is gelukt, krijg je een bevestigingsmail. Wanneer je gebruik maakt van optie 2 of 3 maak je gebruik van een klantenaccount. Een voordeel hiervan is dat je maar een keer je persoonsgegevens hoeft in te vullen en je kan je bestelgeschiedenis inzien. 

 

BETALEN

Je kan online veilig betalen met IDEAL, Home ING, Klarna Achteraf Betalen, Bancontact, Belfius, Sofort en Visa- Mastercard.  

 

VERZENDKOSTEN
Bij een bestelling vanaf € 75,- in Nederland zijn de verzendkosten gratis.  De verzendkosten van 
pakketpost in Nederland bedraagt  € 4,95, in België en Duitsland € 6,95. De verzendkosten voor overige landen wordt aangeven in het winkelmandje zodra het land van levering ingevuld wordt.

 

VERZENDEN
Uiteraard begrijpen wij dat jij je hot item(s) zo snel mogelijk binnen wil hebben,  daarom proberen wij je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.  Je hebt je pakket binnen 1-3 werkdagen in huis. Echter zijn wij ook afhankelijk van de snelheid van het postbedrijf.  Zodra wij je bestelling hebben verzonden ontvang je een mailtje.

 

 

RUILEN & RETOURNEREN

 

Tuurlijk kan het voorkomen dat het product toch anders is dan je verwacht. Binnen 14 dagen kan je artikel terug sturen. Stuur ons even een mail voordat je je item retour stuurt. Uiteraard moet je aankoop wel in de originele staat weer geretourneerd worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

Ruilen of retourneren in stappen:

1. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@toetjeenzo.nl. Vermeld daarin je naam, ordernummer, product en graag je reden van je retour.

2. Na de aanmelding dien je  het product binnen 14 dagen op eigen kosten en risico te retourneren naar TOETJE & ZO, Westeinde 59, 1636 VC, Schermerhorn, Nederland. Let op, items die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen worden niet retour genomen. Daarnaast worden kapotte, beschadigde, niet complete items ook niet terug genomen.

3. Zodra wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen, krijg je hiervan een bericht en zullen wij het te verschuldigde bedrag terugstorten.